Leper
Last Activity:
Dec 2, 2015
Joined:
Sep 29, 2008
Posts:
1,942
Likes Received:
136
Trophy Points:
88
Location:
Seclusion

Share This Page

Leper

dusty..., from Seclusion

Leper was last seen:
Dec 2, 2015
    1. Eternal Phoenix
      Eternal Phoenix
      Got that promo out, and the new card is up. Short notice, I know, but I'm trying to get things moving again. Holidays are over, so no excuses left.
    2. Eternal Phoenix
      Eternal Phoenix
      Oh, and Rev Theory's "Justice" is Honor's theme, man.
    3. Eternal Phoenix
      Eternal Phoenix
      Hugh Jackman, eh? I can't even argue with that.
    4. Dean
      Dean
      Awesome. Expect an e-mail in the next few days, man.
    5. Dean
      Dean
      If you want to have one last RP, I'm thinking of running one more event after this one and would love for you to participate!
    6. Blackwater
      Blackwater
      Again like I said, i'm done with you. I don't need to explain myself to some lazy ass drunk on the internet
    7. Blackwater
      Blackwater
      That's funny actually, do you get some sort of pride out of being an asshole over the internet? Get yourself a life. Now i'm done with you. I'm going to act my age and I suggest you do the same
    8. Blackwater
      Blackwater
      That's funny because no where in the messages I have sent or posted does it indicate anything of my knowledge of women or how to pick them up. Also from what i've seeon the forums, the onlyd girls you know how to picck up are crazy bitches
    9. X
      X
      GET ON MSN Joe... All the cool kids do it...
    10. X
      X
      Right, I figured that out.
    11. X
      X
      I take back what I said about what you did with the results. We should continue with that format lol.
    12. Spiner202
      Spiner202
      Just a reminder that tomorrow is your turn to post your playlist.
    13. Rattlehead
      Rattlehead
      Sweet I am happy for you! The best of luck to you two!

      Also, thanks for the favor, it is really cool.
    14. Rattlehead
      Rattlehead
      I don't know if you are still on a honeymoon or what, but how did it go?
    15. Rattlehead
      Rattlehead
      I have heard of Chelsea Smile, never actually listened to them. I need to get all of WC and JFAC discography, they are actually the only two Deathcore bands I actually listen too, there are others of course, but non that are noteworthy.
    16. Rattlehead
      Rattlehead
      The bands on the list are:
      Nile, Cannibal Corpse, Morbid Angel, Kreator, Death, Suffocation and Job For A Cowboy. I am probably going to get Whitechapel too soon.
    17. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      Unlike you, and I'm totally done with this crap. You can deal with their shit if you want, up to you, but personally, I care less about what those fucked up people say. They're fucking retarded. Anyways, going to sleep until 7, and I'll be on when you get home so that I know when to come over.

      Again, have a great day at school, it was nice seeing you this morning, even if you were half asleep, lol, I love you sexy.
      xox
    18. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      Let it be known, that your so called "friends" are total douche bags.
    19. Operative #19
      Operative #19
      Baby, get on MSN please. Why aren't you on MSN? Baby, please. IMPROV!!! :chuckle:
    20. Major Isoor
      Major Isoor
      Hang on hang on, hey Joe, my good man - sorry about all this, but the good folks at GW care about the other members, (mostly, anyway) and well, I'm sure we're all wondering whether the situation is as good and well as this Hailey fellow says.

      Sorry about all this inconvenience, but I'm just trying to settle the score for everyone, to determine the matter. :^:
    21. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      OH AND BTW,
      i love you baby.
      Sorry, but that is just ridiculous shit.
      R-I-D-I-C-U-L-O-U-S

      OKAY, I'll talk to you tomorrow baby.
      Have a good day at school, and I'll see you tomorrow night.
      xoxo, btw, do you want your gifts tomorrow or do you want to wait?
    22. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      UGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      NOW, I AM GETTING FUCKING RANDOM PEOPLE GIVING ME VISITOR MESSAGES SAYING IM SPAMMING YOU OR SOME SHIT!!!
      "
      Major Isoor
      uh, are you sure Joe wants you to be repeatedly SPAMming/posting on his profile? Since I'm not sure whether it seems that way. And keep in mind - if he doesn't want to be with you right now, DON'T PUSH IT. How can you possibly believe that pestering people makes them like you again?

      tut tut
      "
    23. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      that guy below me is a freaking imbecile.
    24. Operative #19
      Operative #19
      Does she keep harassing you Joe? You know you could call the police.
    25. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      I love you baby, hope you have a nice time with your mom and Eric tomorrow.
      <3
    26. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      baby...
      please i cant sleep with u being mad
      ;[
    27. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      joe call me
      this is ridiculous baby
      this is what happened okay
      i said i was gonna call her
      and u said no and i said ok

      later on i said her and i need to have a heart to heart and u were like "yeah..."

      and then even later on like way after i was talking about stuff
      and u said well email her it
    28. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      hey baby
      why arent you on msn?
    29. HaileyHeroinex3
      HaileyHeroinex3
      nice name change baby lol
    30. BEBAD2ME
      BEBAD2ME
      I love you baby.

      Have fun.

      xoxoxo
      (PS. I miss your sexy body already)
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Seclusion

    Signature

    [​IMG]
  • There are no Gamer Cards on Leper's profile yet.